Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се държат климатиците ви в тази жега?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Ако сръчкаш колата рязко, компресорът трябва да се изключи.През останалото време температурата се регулира за сметка на автоматичния винтил и клапите за въздуха, а не от включване и изключване на компресора.Ако постоянно си играеше със електромагнитния съединител, щяхте да получите някои не особенно приятни изживявания.
    И аз мисля така и от мн време се опитвам да обясня, че ако си карам с 5000 оборота, което за нашите коли е нещо нормално, то този съеденител ако се вкл и изкл - ще се разкатае... И ако външната температура е по- студена ,то не би трябвало да се вклиучва, което не е така. -и зимата си зацепва... Няма такова нещо- вкл се за малко...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
      Най-доброто решение за такива миризми са тия спрейове

      http://bomarbg.eu/Sanet_car_ait_clean_up.html

      Палиш колата, пускаш климатика на макс и на рециркулация, оставяш спрей на пода и натискаш бутона.

      Отиваш да пиеш едно кафе/изпушиш цигара, проветряваш колата и готово. Гениално лесно и ефективно.
      Да колега , но това е временно явление което трябва да го повтарям на 6 месеца ,вече съм правил 2 процедури и няма постоянен ефект сега в сряда имам час в сервиз Ратола там се почиства с азот и процедурата за профилактиката е час и половина после ще коментирам ако има желание някои колега да види за какво става на въпрос в 5 часа в сряда съм там .Поздрави

      Comment


      • #48
        Не беше ли с ОЗОН, а не с АЗОТ ?
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Не беше ли с ОЗОН, а не с АЗОТ ?
          Нещо съм слънчасал ,прав си колега .

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
            Най-доброто решение за такива миризми са тия спрейове

            http://bomarbg.eu/Sanet_car_ait_clean_up.html

            Палиш колата, пускаш климатика на макс и на рециркулация, оставяш спрей на пода и натискаш бутона.

            Отиваш да пиеш едно кафе/изпушиш цигара, проветряваш колата и готово. Гениално лесно и ефективно.
            Това може да го пробвам. Аз когато съм го пуснал да студи ядове нямам и миризма никаква, но ако пусна топлото почва да мирише или ако вънка е 18градуса , а аз дам примерно 20 то явно меша топло+студено и тогава понамерисва. Въпросът ми е дали ако на топло имам проблем като сложа този спрей трябва да го дам да духа топло или да го оставя на минимална темпераатура!?
            sigpic
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
            Fiat Punto 1.2HSD 1995

            Comment


            • #51
              На топло ти мирише заради теч от радиатора на парното!
              Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
              Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
              "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
              When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                На топло ти мирише заради теч от радиатора на парното!
                Какво общо има радиатора? Ако имаше теч - нямаше ли да му смърди на антифриз?

                При мен също, когато работи компресора миризма няма, но когато го изключа, за да се издуха влагата от евапоратора - започва да намерисва от стоплянето му. Затова не правя никакво издухване, колкото и да е полезно теоретично.

                Comment


                • #53
                  Е ако има теч няли ще ми намалява антифриза, а той не мърда!? Моля пояснете...

                  Мерси.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V FL
                  Fiat Punto 1.2HSD 1995

                  Comment


                  • #54
                    Като има теч ще намалява анрифриза, като завали дъжд стъклото ще става потно и мазно и под стелките ще е мокро, миризмата ще е последна грижа . От влагата се развиват бактерии и за това мирише , ако пускате да подуха топло за изсушаване преди да слезете няма да има влага
                    Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:32.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #55
                      Което означава, че евапоратора трябва да си е чист по default, т.е. нещата отиват към процедури за почистване

                      ПП: 2-3 мин. достатъчни ли са, защото със сигурност са достатъчни колата ти да се стопли и самия шофьор да се вмерише

                      Comment


                      • #56
                        Моята не мирише!
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Моята също дълго време понамирисваше когато беше на топло но това беше когато смених радиаторчето на парното и новото така да се каже угаряше Въпроса е че тази миризма продължи почти цяла зима Към края на зимата спрях да го усещам На климатик също тръгвам трудно и съм гасил колата Но наистина ми прави впечатление че ако я настъпя мощността във високите е почти непокътата за голяма разлика от ниските
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #58
                            Конкретно при мен .. При външна температура над 30-35градуса и климатика на место е гола вода. Колата вдига температура доста над 90 дори 100 градуса на мотора и не охлажда грам... Предполагам пише така защото перката духа точно към датчика на термостата,но през всички положения е зле работата. На дълго няма проблем,вътре става хладилник.Може би ми трябва чистене на радиатора ..?
                            sigpic
                            BMW e39 525tds PA4492BH
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
                            Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

                            Comment


                            • #59
                              А поне с колко градуса духа?
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                                А поне с колко градуса духа?
                                При мен духа след заряд разбира се 7.2 градуса въздушна струя
                                Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                                Comment

                                Working...
                                X